Zapis obrazu w rozdzielczości 4K UHD przy pełnych 50kl/s. Klasyczny obraz kinowy zapisywany jest w 24kl/s, telewizyjny 25kl/s (PAL). Nasze kamery pracują w podwojonej ilości klatek, co daje nam możliwość płynnego zwalniania każdej zarejestrowanej sceny do 50% w jakości 4K, czyli 4x wyżej niż FullHD
Zdjęcia lotnicze sprawiają, że film nabiera cech niestandardowych. S35 za pośrednictwem partnera Oczamiptaka.pl dysponuje najnowocześniejszymi platformami do filmowania w trakcie lotu. Obsługę hexacopterów zapewnia jeden z najlepszych ludzi w Polsce. Ujęcia z wykorzystaniem naszej platformy cechują się dużą liczbą detali, płynnością.
Zapis w pełni trójwymiarowy. Jesteśmy przygotowani do rejestracji obrazu 3D HD. Czyli możemy uzyskać taki efekt jak w kinach 3D. Poprzez odpowiedni dobór sprzętu uzyskujemy w pełni realistyczny trzeci wymiar. Czyli nadajemy scenie głębię.
W naszej pracy wykorzystujemy sprawdzone i docenione obiektywy. Poprzez lata pracy na planie dobraliśmy najciekawsze względem nas konstrukcje, zapewniające pełne pokrycie ogniskowych. Do Państwa dyspozycji posiadamy w zależności od potrzeb obiektywy pod pełną klatkę 35mm jak i ulubiony przez nas format mikro4/3.
W czasie realizacji często wykorzystywane są ujęcia z pierwszej perspektywy, lub z miejsc, gdzie tradycyjna kamera jest zbyt duża. W takich przypadkach stosujemy kamery miniaturowe, zapisujące w 4K/FullHD.
Camera-Rig to element zestawu operatorskiego umożliwiający zamontowanie kamery wraz z dodatkowym osprzętem oraz przeniesienie ciężaru na plecy operatora.
Dysponujemy 7m kranem kamerowym z elektrycznie sterowaną głowicą. Całość umieszczona jest na mobilnym wózku, co zapewnia możliwość łatwego przemieszczenia urządzenia w inne miejsce.
W naszej ofercie posiadamy także wózek kamerowy, oraz 20metrów szyn. Wózek został tak skonstruowany, że możliwe jest jego wykorzystanie na dowolnej powierzchni.
Slide to miniaturowa wersja wózka kamerowego, wykorzystywana tam, gdzie rozłożenie pełnej jazdy kamerowej jest niemożliwe, lub niekonieczne do zrealizowanego ujęcia typu „dolly track”.
W S35 używamy produktu Sobercam Hawk XT (jest to urządzenie analogiczne do opatentowanego rozwiązania firmy Tiffen - SteadiCam), która cechuje się doskonałą jakością wykonania, podwójnym ramieniem stabilizującym i jest zoptymalizowana pod sprzęt wagowo odpowiadającym używanym w naszej firmie.
W naszej pracy często używamy mniejszej wersji kranu kamerowego. Dysponujemy dwoma rodzajami Jib-Cam – każdy z nich wykorzystywany jest do realizacji nieco innych ujęć.
Dobranie odpowiednich lamp jak i poprawne ich ustawienie potrafią stworzyć unikalny klimat filmu czy danej produkcji. W zależności od tego jaki efekt chcemy uzyskać lub jaki jest wymagany, wynikający ze scenariusza, stosujemy się do klasycznego schematu oświetleniowego.
S-DOF (Shallow Depth of Field) – czyli mała głębia ostrości. Termin oznaczający „filmowy” wygląd rejestrowanej sceny. Niestety przy użyciu kamer z niewymienną optyką uzyskanie zadowalającej głębi ostrości jest niewystarczające, dlatego w wielu przypadkach sięgamy po wymienną optykę.
Staramy się rejestrować obraz z możliwie największą rozpiętością tonalną, która w procesie postprodukcji i koloryzacji umożliwia nam nadanie odpowiedniego ostatecznego wyglądu filmu. Co najważniejsze daje nam później możliwość dużej korekcji materiału.
Efekty specjalne oraz komputerowa animacja 2D (w przestrzeni 3D) i 3D. Wszędzie tam, gdzie potrzebna jest symulacja komputerowa, tworzenie modeli 3D, łączenie obrazu generowanego komputerowo z obrazem video.
Techniczna rejestracja bardzo małych obiektów jest znacznie utrudniona, w naszej firmie do bardzo małej skali używamy obiektywów i konwerterów typu makro. Uzyskujemy powiększenia, które sprawiają, że nawet najmniejsze obiekty stają się wyraźne i duże.
VFX (Visual FX) – to postprodukcja materiału video, zaawansowane nakładanie efektów na film. W naszej firmie do zaawansowanej obróbki mteriału używamy programu Adobe After Effects.
Film to nie tylko zarejestrowane ujęcia i ich postprodukcja, w finalnej wersji produktu często pojawiają się logotypy, podpisy, napisy i inne elementy grafiki.
Na specjalne potrzeby Klienta współpracujemy z wieloma animatorami 2D, czyli klasycznej animacji.
Technika długiej rejestracji. Obraz rejestrowany jest z przez kilka-kilkadziesiąt minut (lub godzin).